Bir masal ki gerçeğe dönüşmüyor...

5 Ekim 2014 Pazar

Gelmezsin ki Zaten

  
Elini tutsam  şimdi  boş ver tutmasam daha iyi ; bütün yaraların,yanlışların,aşkların ,ayrılıklarınla birlikte tutarsın elimi ,o zaman yaralarını sarmaya yetmez gücüm biliyorum seni iyileştiremem ... Aslında ben seni  çok iyi tanıyorum gözlerinde ki çizgiden ,biliyorum sen hep iyi olmayı seçtin ,zevkli ve güzel olmayı tercih ettin maviyi sevdin, yeşili hatta turuncuyu bile....Biliyorum şimdi ellerini tutarsam düşlerim kirlenir ,o zaman hayal kurma hakkımda kalmaz seninle hayal kurmak ,seninle yaşamaktan daha güzel...Bazen kızmak  'Bana bakma beni gör'Click the image to open in full size. demek sana gelse de içimden... olsun yine güzelsin sen böyle ... Hem gözlerime bakarsan olmaz şimdi kim bilir kaç kadının gözlerine baktın öyle sen yok olmaz olmaz,bana öyle bilinmez bir renkte bakmalı gözlerin bakacaksa ya da bakmasın dursun durduğu yerde....,

      Ne bileyim şimdi elimden tutarsın görürler bizi bir yerde, yakıştırmazlar birbirimize ,bak benim dünyam çok kalabalık öyle yalnız görünsem de,gözlerim zaten öyle saçma bir yeşil ,şimdi sarılsam sana bir rehavet yapışır üstümüze olmaz öyle olmaz zaten aşk dediğin kalmalı düşlerde ...Yinede 
yinede gelsen sen! iki elin kanda olsa da gelsen ! İki elin kanlar içinde olsa da tutsan elimden! Yok yok olmaz öyle gelme sen,gelmezsin ki zaten.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder