Bir masal ki gerçeğe dönüşmüyor...

13 Mayıs 2014 Salı

BÜYÜDÜM MÜ ANNE

Yine koşarken çamura düşüp,
Dizimi yaralıyorum ...
Ben büyüdüm mü şimdi Anne
Uyumuyorum ki ben Anne
Sadece gözlerimi kapatıyorum
Bu sefer de
Yüreğime batan iğneleri görme diye
Ama anlardın uyuduğumu
Hissederdin ya hani;
Şimdi de hissediyorsan
Sahi ben büyüdüm mü?....Anne !!!

Eskiden komşunun kızı
Arkadaşlarımı çalardı
Sırlarımı satardı
Bisikletimi de bozmuştu zaten

Şimdi Hayat hayallerimi çalıp duruyor
Ümitlerimi bir bir yıkıyor
Moralimi çok bozuyor be Anne!!!
Hem bisiklet gibi tamirde olmuyor
Şimdi büyüdüm mü ben Anne!....

Biliyormusun Anne !...
Ben artık karanlıktan hiç korkmuyorum...
Karanlıkta uyumayı bile öğrendim Anne
İçimde küçük bir kız çocuğu
Hep Salıncakta oynuyor Anne
Dünyayı sallıyor
Büyüyemedim be Anne
Büyüyemedim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder