Bir masal ki gerçeğe dönüşmüyor...

13 Eylül 2014 Cumartesi

YANILGI

        Kızgınım ; çok kızgınım kendime ,öfkeliyim ve kan kusuyorum aynada gördüğüm yüzüme....Her defasında bir daha asla inanmayacağıma karar verip her seferinde yeniden inanmış olan bu halime ve hiç kimsede değişmeyen o alışılmış sonlara olan alışkanlığıma kızgınım...Sevmek diye bir şey yok! seni her zaman yanıltan o sevmek hissi yok! dediğimde o zaman ben neden seviyorum diyen o tıkalı ses çıkıp bağırıyor içimde, ama yok anla artık senden daha çok seven hatta senin kadar seven bile yok .... Bütün bildiklerini ,duyduklarını,içinde biriktirdiklerini yok eden iki kelime duyarsın ,kalbinin acısına inat mutlu olmaya adadığın o zamanlarda ve tokat gibi yakışır yüzüne o iki kelime , artık eskisi gibi değildir , durakları sevemezsin eskisi kadar , uyumak bile huzur vermez artık ,içine bir düğüm oturur ,kalır...
     
Hayat ne kadar garip değil mi?
İstediklerimiz hep uzakta 
Sevmediklerimizin yanındayız 
Sevmediğimiz bedenlere sarılıyoruz

            Yüzüme tokat gibi yapıştırdığın bu sözler için teşekkürler sevgilim ;bense seni sevmediğin bir kadına sarılmayacak kadar onurlu sayıyordum . Şimdi göğsümün ortasına oturmuş bir taş ,bütün renklerden vvazgeçmiştim ne kadar aptalmışım demekle meşgul ,bense senin yanında küçük şımarık kız çocuğu oluyordum oysaki . Sana söylemek istediğim öyle çok şey varken bir hiç oluyorsun ,senin için sırf sadece senin için yapıldığında mutlu eden her şey 'aman nasıl olsa sevmiyor ' diye bir şeye bürüdü kendini , nabzım düşüyor hissediyorum ,tırnak uçlarıma kadar hissediyorum sevgisizliğini daha dün neler düşünüyordum diyordum ki; hayatıma giren her kez bir gün beni bırakıp gider diye korkmuştum ama sana gelince bu korku Ona bir şey olursa  olmuştu ,ben sen gidersin diye değil sana bir şey olursa diye korkuyordum.

Bende hangi parçamı alıp götüreceksin demiştin ya bana ,aslında  sen gitmemden değil gitmekten korkuyordun....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder