Bir masal ki gerçeğe dönüşmüyor...

29 Ocak 2015 Perşembe

ÇÜNKÜ

Çünkü;
Sen görmüyordun bir türlü beni
Bir türlü anlamıyordun seni nasıl sevdiğimi
Bilmiyordun bakışlarının dünyayı üstüme devirdiğini
Bilmiyordun, çoktan taşınmıştı gözlerin kalbime

Çünkü;
Sen bilmiyordun, her durakta
Her çıkar, her çıkmaz sokakta
Her akşamda
Her sabahta,her namazda,her ezanda
Nasıl da seviyordum senden bu kadar uzakta...

Çünkü;
Sen bilmiyordun 
Kapında uyumak istedim kaç gece
Karşına çıkmak istedim kaç kere 
Hayalini çizdim baktığım her yere
Nasıl da seviyordum nasıl da bilmiyordun

Çünkü ;
Sen bilmiyordun,kalkıp gittin güzel bir kadını sevdin 
İçimde yangın sonrası dağnamış kızgın közler bıraktın
Gözlerin kalbimde saklıydı ya çıra misali yaktın
İyi adam bilmiyordun ,bilmiyordun ,hissetmiyordun
Çünkü; sen her şeyin en iyisine layıktın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder