Bir masal ki gerçeğe dönüşmüyor...

27 Ekim 2014 Pazartesi

Evleniyormuşsun

Duydum, Evleniyormuşsun!
Aldım haberini,
Malum kötü haber,
Tez duyulur derler!
Bir yuva kuruyormuşsun,
Bir de oğlun olsun istiyormuşsun!
Ara sıra beni soran oluyormuş;
Maziydi diyormuşsun...
Üzmesin seni üzerime yağan bu kurşunlar,
Umursama gözyaşlarımı,
Bilirsin sulu gözlüyümdür...
Benimle ya da başkasıyla;
Ne fark eder mutlu olmandır dileğim...
Sen bakma boynumun bükülùşüne,
Nelere alıştım ben,bilirsin işte..
Duydum evleniyormuşsun!
Oturdu bir kurşun,
Göğüsümden içeriye!
Eksik bir şarkı dilimde,
Yarım bir şiir gecede,
Ben şimdi seni kime ağlayacağım ?
Her şeyi sana ağlamışken...
Ben şimdi senin gitmeni isterken,
Kalmanı isteyen yanımı
Neyle, nasıl avutacağım ?
Duydum evleniyormuşsun!
Ne diyeyim,
Mutlu olmandır;
Tek dileğim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder