Bir masal ki gerçeğe dönüşmüyor...

13 Mayıs 2014 Salı

ALIŞMADIM

Alıştın mı bensizliğe dedin ?

Sen soracak olursan eğer;
Alıştım ,
Alıştım evet
Çoktan hemde
Mutluyum,
Zaman yine geçiyor bildiğin gibi...
Arada sırada bizim sahile uğruyorum ;
Hala orda balıkçı amca
Kedilerle arası hala kötü...
İyiyim anlayacağın,
Keyfim yerinde
Yaşamak güzel şey nihayetinde...
Artık uykusuz kalmıyorum geceleri,
Rüya bile görüyorum film misali ...
Yani anlayacağın zor oldu
Ama alıştım sensizliğe...

Aslında Ben ;
Hiç alışamadım yokluğuna ...
Hala burnumda sızlar kokun,
Sevdiğin şarkıları durmadan dinler oldum...
Hala herkez sana benziyor,
Hala kimse sana benzemiyor...
Aklıma geliyor ellerin,
Bir başka türlüydü gülüşün...
Gecenin en kimsesizliğinde,
Sık sık uyanıyorum sensizliğe..
Umut desem çoktan bitti ,
Hani hala varmışsın gibi
Sanki bir yere gidip,
Vaktinde dönmemişsin gibi
Meraklanıyorum..
Kimsesizliğe düşer gibi,
Hala sensizliğe düşüyorum.
Hiç bir zaman alışmadım yokluğuna
Yaşıyorum işte öylesine ....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder