Bir masal ki gerçeğe dönüşmüyor...

29 Ocak 2015 Perşembe

Korkuyorum

Korkuyorum 
Ölümden korkar gibi sensizlikten
Korkuyorum Ölüm seni alacakmış gibi 
Sol yanım yaralanacakmış gibi
Bu kapıdan bugün son çıkışın olacakmış gibi 
Bir haber gelecek de senden bitecekmiş gibi....

Korkuyorum 
Sensiz yapamam diyorum ,
Sen olmadan nasıl olur diyorum ,
İçimdeki kız çocuğu babasız ,
Dışımda ki şehvetli kadın kocasız kalacak gibi,
Çok sevdiğimden mi böyle hissediyorum ...

Korkuyorum
Ya bomboş kalırsa bu ev 
Bu yastık yalnızlık kokarsa buram buram
Gider bulurum ölümü
Yakasına yapışır ,sorarım hesabını
Seni benden nasıl alır,bizi nasıl ayırır..

Korkuyorum 
Hesabını sorarım sormasına da 
Geri alabilir miyim seni bir daha
Katlanabilir miyim tek başıma hayata 
Sen gidersen hiç olurum dünyada


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder